ronjatoft.blogg.se

Gravid!

mysigt !

Publicerad 2014-01-11 22:10:18 i Allmänt,

 mysigt med lite snö och kallt. (Dagen idag så har vi firat min store bror som fyllde 24 år och sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
vart ute på en promenad själv och tänkt lite på ett av varje men gud vad mysigt det är att gå med nykommen snö.   ikväll fick det bli (Toast) och te som satt fint då vi inte har ätit någonting idag men det gick ner har också kollat tvätt tid tills i morgon men de fanns ingen så vi får tvätta hemma oss christians föräldrar i morgon.  tycker vi borde storhandla i morgon vi ska prata oss igenom det och se om vi kommer någon vart med det , ajaaaaaa nu är det så iallafall att jag har börjat känna av på jobbet mer o mer att ja kanppt klarar av att stå länge alls och idag fick jag sån värk i ryggen så ja började tjuta verkligen hmm och ungen sparkar som en vilde där inne i magen mysigt men börjar ta stryck på mig riktigt ordentligt. så här jobbigt trodde jag aldrig de skulle bli jo visst senare men inte nu när det är 3månader kvar tills det är dags ... får försöka stå ut och sen försöka jobba så mycket som möjligt men ger jag upp så gör jag det men jag försöker så länge som jag orkar iallafall.. :) nu ska jag gå och borsta tänderna busfröet i magen säger att det är dags för det nu ... Godnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela